Blog

Homeblog

Wegens groei van onze relaties, en verdere groei-ambities in de toekomst, is Conversie Partners op zoek naar een… Analytische online marketeer met uitstekende schrijfstijl! Wie is Conversie Partners? Wij zijn een full service online marketing bureau in Alkmaar. Ruim 8 jaar werken wij aan meetbare marketing successen voor ambitieuze MKB relaties. Twee compagnons (Mark en Rutger), drie […]

apr 08, 2016

Ferry

AdWords

0

AdWords. Een vak apart. Daarom geven wij enkele tips waar elke AdWords campagne aan moet voldoen. Tip 1: Onderscheidend vermogen Het aller-, allerbelangrijkste is onderscheidend vermogen. Heb jij exact hetzelfde als jouw concurrent? Heb jij niet een héél duidelijk onderscheidend vermogen? Dan heb jij niets te zoeken op Google! Tip 2: Niet te breed Wees geen […]

mrt 04, 2016

Ferry

AdWords

0

Tip 1: Stop met het tijd verdoen van mensen Vaak krijgen wij de vraag “hoe vaak moeten we e-mailings versturen?”. Hierop is geen zinnig antwoord te geven. Kwaliteit gaat namelijk boven kwantiteit. Oftewel: verzend alleen een campagne als je iets te vertellen hebt. Heb je niets te vertellen? Laat dan de campagne maar zitten. Een goede […]

feb 23, 2016

Ferry

E-mail

0

Tegenvallende omzet? Prijzen verlagen! Dat zouden veel ondernemers zien als oplossing. Meestal is dit niet zo slim. Lagere prijzen leiden tot kleinere marges. Tot uitholling van de prijs, want concurrenten gaan vaak mee. Het is simpelweg niet altijd nodig. Conversie Partners geeft tips om meer te verkopen, zonder je prijs te moeten verlagen! Tip 1: gebruik geen eurotekens Een valutateken […]

Mijn nieuwe website wordt mijn ‘visitekaartje’. Een strategisch communicatiestuk. Het moet bijdragen aan mijn positioneringsstrategie. Prachtig! Maar is dit relevant voor jouw website? Nee! Zie jouw website nu eens als een gebruiksmiddel. Als de hamer, waarmee iemand een spijker in de muur wilt slaan. Als een techniek, waarmee jouw doelgroep zijn probleem moet oplossen. Voorheen was […]

Werk aan de winkel! Of eigenlijk, werk aan je kop boven je pagina. Gemiddeld lezen 5 meer mensen de kop dan de rest van de inhoud van jouw pagina. In dit blog tips om zo’n scherpe kop te schrijven, dat mensen de inhoud wel moeten lezen! 3 eisen aan een goede kopregel Volgens ons moet de perfecte kop […]

feb 02, 2016

Ferry

Teksten

0

Elk bedrijf wil iets behalen. Nieuwe klanten, klanten behouden, meer omzet. Noem maar op. Een doelstelling is een meetbaar ‘iets’ waaraan je kunt zien of je jouw doel behaalt. Oftewel: je bepaalt of je met de inzet van een bepaald middel ook jouw doel behaalt. Je maakt doelstellingen zodat je kunt bijsturen Stel, je besluit vandaag […]

jan 29, 2016

Ferry

Strategie

0

Wat is Google Shopping? Google Shopping is een waardevol middel voor veel webshops. Met Google Shopping kan je jouw product laten zien in de zoekresultaten van Google, inclusief kop, prijs, afbeelding en meer details. Over het algemeen leidt dit tot hogere succespercentages én lagere kosten. Kortom: meer rendement dan de gemiddelde AdWords Search campagne. Wat is […]

okt 01, 2015

Ferry

AdWords

0

SEO by Yoast, wellicht de meest gebruikte plugin binnen WordPress om je website beter vindbaar te maken. Wij installeren deze standaard bij al onze projecten, zo staat onze klanten niets in de weg om zelf te werken aan de niet-betaalde vindbaarheid binnen Google. Hoewel, misschien de kennis van de plugin zelf? Daarom hieronder een eenvoudig […]

sep 30, 2015

Ferry

SEO

0

image
https://www.conversiepartners.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.conversiepartners.nl//
#50CCB3
style1
paged
Posts laden...
/srv/users/serverpilot/apps/conversiepartners-nieuw/public/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.conversiepartners.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Jouw e-mailadres
on
off

Top Top