Check je Google Ads bureau

Check je Google Ads bureau

Doet jouw Google Ads Bureau goede zaken?

Veel online marketing bureau’s noemen zich een betrouwbare partner. Je kunt ze volledig vertrouwen en zij zullen er alles aan doen om jouw campagnes zo goed mogelijk te laten renderen. Maar is dat wel zo? Check hier aan welke criteria jouw Google Ads partners volgens ons aan moet voldoen.

1. Je bureau heeft duidelijke doelstellingen afgesproken

Zonder doelstellingen geen succes. Hoe weet jouw bureau anders of jij nog winst maakt met de Google Ads campagnes?

2. Je hebt 100% inzicht in exacte kosten en resultaten

Google Ads is 100% transparant. Weet jij niet wat de maandelijkse kosten zijn? Of het aantal bezoekers? Of de extra omzet of extra leads? Dan zit je niet bij de juiste club!

3. Je hoort regelmatig iets van je contactpersoon

Geen goed, persoonlijk contact = geen goede Google Ads campagne. Elke maand persoonlijk contact is gewenst.

4 Je bureau is Google Certified Partner

Google geeft certificaten uit aan gekwalificeerde Google partners. Jouw bureau is toch wel zo’n partner? Kijk op de website van jouw Google Ads Bureau of zij Google Partner zijn. Partners hebben meestal het Google Partner logo op hun website staan.

5. Je bureau zet campagnes altijd op jouw eigen account

Jouw campagnes draaien in jouw account. Punt. Zo kan je altijd de controle overnemen en blijft het jouw geschiedenis. Bovendien wel zo transparant!

6 Je bureau rapporteert wel, maar analyseert niet

Krijg je maandelijks een rapportage boordevol met statistieken? Maar weet jij niet wat je er mee moet? En krijg je geen actiegerichte adviezen? Stop dan maar. Je wilt namelijk vooruitgang. Toch?

7. beoordeel zelf op basis van data

Wil je liever jouw campagne snel checken op resultaatgerichtheid? Kijk dan naar onderstaande statistieken. Heeft jouw bureau geen goede onderbouwing voor slechtere resultaten? En weten ze niet hoe ze het kunnen verbeteren? Dan zit je waarschijnlijk niet bij het juiste bureau!

  • Klikratio (CTR): groter dan 2%
  • Bouncepercentage: minder dan 50%
  • Succespercentage: groter dan 2%

 

Download het eBook!

Hoe goed is jouw bedrijf bezig? Zijn jouw Grants al geoptimaliseerd?

Ontdek het direct!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Download het eBook!

Hoe goed is jouw bedrijf bezig? Is jouw webshop al geoptimaliseerd?

Ontdek het direct!


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Download het eBook!

Hoe goed is jouw bedrijf bezig? Is jouw landingspagina al geoptimaliseerd?

Ontdek het direct!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Download het eBook!

Hoe goed is jouw bedrijf bezig? Is jouw Marketing Automation al geoptimaliseerd?

Ontdek het direct!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Download het eBook!

Hoe goed is jouw bedrijf bezig? Zijn jouw Ads al geoptimaliseerd?

Ontdek het direct!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Reserveer een plek

    Leuk dat je je wilt aanmelden voor
    Check je Google Ads bureau

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

  • Doe de QuickScan!

    Haal jij alles al uit jouw online marketing?

    Ontdek het direct!



WhatsApp Logo