Baby Plus | Online marketingstrategie

mrt 02, 2017

Ferry

0

Baby Plus | Online marketingstrategie

Hoofdvraag:
Maximale groei van de webshop, zowel in Nederland als internationaal. Dat is wat babywarenhuis Baby Plus voor ogen had.

Uitdaging:
Baby Plus is een van de bekendste warenhuizen voor babyproducten. Hun winkel in Hoorn wordt vaak bezocht, maar ook de webshop is populair. Aan Conversie Partners lag de taak om de succesvolle webshop nóg rendabeler te maken. Babyplus.nl moest professioneler worden en meer bezoekers binnenhalen.

Oplossing:
Een eerste stap was het omzetten van de uitgebreide kennis van Conversie Partners in een gedegen online plan. Al snel werden AdWords-campagnes ontwikkeld, gevolgd door remarketingacties en e-mailmarketing. Ook SEO en bannering werden onderdeel van het plan; een complete marketingmix dus.

Resultaat:
Dankzij de online marketingstrategie die Conversie Partners ontwikkelde steeg de online omzet met 900%.

Post by Ferry