Denkproducties

mrt 02, 2017

Ferry

0

DenkProducties

Hoofdvraag:
Meer inschrijvingen op de seminars voor Denk Producties.

Uitdaging:
Per seminar 10% meer inschrijvingen.

Oplossing:
Er werd vooral grof ingezet op video. Denk Producties heeft veel eigen materiaal van video’s van ongeveer 20 tot 40 seconden lang. Hierin komen top-sprekers op het gebied van management, bedrijfskunde, psychologie en marketing aan het woord, met hun beste tips. Wij lieten deze video’s zien aan mensen die binnen de doelgroep vallen: hoger opgeleid, middenkader of leidinggevend, die zochten naar relevante termen op het gebied van organisatiekunde. Op het moment dat mensen onze video af keken, werden deze geremarket via allerlei methoden. Hiermee probeerden we ze een eBook te laten downloaden of deel te nemen aan een webinar. Deze werden ook weer geremarket, maar dan met een uiting om hen in te laten schrijven voor de betaalde seminar.

Resultaat:
Een verbluffend voordelig bereik op Youtube, enorme ReMarketing cookie pool en veel inschrijvingen op de eBook en webinar. Daarnaast de uitdaging gerealiseerd: nieuwe inschrijvingen voor de seminars.

Post by Ferry