Etac Balder Rolstoel | Online marketingstrategie

mrt 02, 2017

Ferry

0

Etac Balder Rolstoel | Online marketingstrategie

Hoofdvraag:
In een markt waarin weinig ruimte is kreeg Conversie Partners de uitdaging om de A-merk rolstoelen van Etac Balder onder de aandacht te brengen.

Uitdaging:
De markt van rolstoelverkoop wordt gedomineerd door tussenpersonen. Door onwelwillendheid hiervan zag Etac Balder geen verkoopkans, ondanks de uitstekende kwaliteit van hun elektrische rolstoelen. Conversie Partners mocht hiervoor in actie komen.

Oplossing:
Conversie Partners richtte zich volledig op de eindgebruiker, om zo tussenpersonen te vermijden. De online marketingstrategie omvatte het opzetten van een aantrekkelijke website, aangejaagd door een mix van Facebook, AdWords, e-mailmarketing en events. Het bleek de juiste mix om de eindgebruiker te informeren.

Resultaat:
Het resultaat was boven verwachting: een stijging van het succespercentage van 0% naar 6%!

Post by Ferry