Fjord Line | Online marketingstrategie

Hoofdvraag:
Fjord Line is een van Europa’s grootste rederijen tussen Noorwegen en het vaste Europese land. De bekendheid van het merk liet echter te wensen over. Daarnaast kon de omzet een impuls gebruiken.

Uitdaging:
Met beperkt budget de grote concurrentie aangaan op rederijgebied.

Oplossing:
Om de merkbekendheid van Fjord Line te vergroten kwam Conversie Partners in actie, met een uitgebreide online marketingstrategie. Eerst een gedegen inzet van AdWords, wat werd uitgebouwd met e-mailmarketing, Facebook Community Management, SEO en display. Het delen van de strategische kennis van Conversie Partners met Fjord Line werd vast onderdeel van de samenwerking.

Resultaat:
Niet alleen steeg het aantal websitebezoekers met 33% dankzij de geoptimaliseerde online marketingstrategie, ook de omzet van Fjord Line kreeg een boost van 800%.

0
0
image
https://www.conversiepartners.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.conversiepartners.nl//
#50CCB3
style1
paged
Posts laden...
/srv/users/serverpilot/apps/conversiepartners-nieuw/public/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.conversiepartners.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Jouw e-mailadres
on
off

Top Top