Fjord Line | Online marketingstrategie

De bekendheid van Fjord Line in Nederland vergroten, daarvoor werd Conversie Partners ingeschakeld. En terecht: niet alleen steeg het aantal websitebezoekers met 33% dankzij de geoptimaliseerde online marketingstrategie, ook de omzet van Fjord Line kreeg een boost van 800%.

Fjord Line is een van Europa’s grootste rederijen tussen Noorwegen en het vaste Europese land. De bekendheid van het merk liet echter te wensen over. Daarnaast kon de omzet een impuls gebruiken.

Om de merkbekendheid van Fjord Line te vergroten kwam Conversie Partners in actie, met een uitgebreide online marketingstrategie. Eerst een gedegen inzet van AdWords, wat werd uitgebouwd met e-mailmarketing, Facebook Community Management, SEO en display. Het delen van de strategische kennis van Conversie Partners met Fjord Line werd vast onderdeel van de samenwerking.

0
0
image
https://www.conversiepartners.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.conversiepartners.nl//
#50CCB3
style1
paged
Posts laden...
/srv/users/serverpilot/apps/conversiepartners-nieuw/public/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.conversiepartners.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Jouw e-mailadres
on
off

Top Top