Stuntpakker | Online marketingstrategie

mei 12, 2015

Ferry

0

Stuntpakker | Online Marketingstrategie

Hoofdvraag:
Om de winst van Stuntpakker te laten groeien optimaliseerde Conversie Partners het gebruik van de online marketingmix. Een perfecte combinatie van Google Shopping, social media, remarketing en e-mailmarketing.

Uitdaging:
Door een harde concurrentiestrijd was Stuntpakker genoodzaakt het roer om te gooien. Conversie Partners werd ingeschakeld om voor een toename in het aantal bestellingen te zorgen. Ook moest het bestedingsbedrag omhoog en moesten klanten van Stuntpakker loyaler worden.

Oplossing:
Conversie Partners kwam met een doordachte marketingstrategie, waarbij een mix van de meest rendabele middelen werden gebruikt. Een goed doordachte marketingmix was sleutel tot succes. Daarnaast kwam er een nieuwe webshop, met een klantgerichtere interface.

Resultaat:
Een omzetstijging van 55%. Ook groeide het aantal conversies (+30%) en kwamen bezoekers vaker terug.

Post by Ferry